Waarom deze blog?


vrijdag 7 juli 2017

Mama Mia

Woensdagavond kwamen we voor de eerste keer met de werkgroep bijeen om het feestprogramma van ons 5-jarig bestaan, dat zal plaats vinden samen met onze infodag op zondag 12 november wat vorm te geven. Gezien sommigen rechtstreeks van hun werk kwamen en we voorzien hadden dat we wel een tijdje bezig zouden zijn, hadden we ook pizza besteld bij een plaatselijke pizzabakker.

Een gevolg was dat ik de hele nacht en nog een deel van de ‘day after’ geplaagd werd met snerpende maagpijn, schele hoofdpijn en voortdurend braken.  Dat dit laatste in combinatie met de gebruikelijke diarree geen sinecure is hoef ik jullie wellicht niet uit te leggen. In plaats van voortdurend het bed in en uit te spurten heb ik dan maar besloten om rechtop in de zetel te zitten in de hoop om zo toch even in dromenland te kunnen verzeild geraken.  Terwijl ik daar zo zat voelde ik me weeral wat meer verwant met onze mascotte, de zebra.  Wisten jullie dat die dieren rechtstaande kunnen slapen? 
Daarom vroeg ik mij af of er ooit al iemand op het idee gekomen is op een cursus ‘rechtstaande slapen’ in te richten? Een ‘gat’ in de markt? 😱

Navraag bij de andere leden van de werkgroep leerde dat zij helemaal geen last gehad hebben van de pizza (we waren zelfs met 3 die een identieke besteld hebben), dus treft de pizzabakker in deze helemaal geen schuld.  
Zoals jullie tussen de regels kunnen lezen is het wit konijn nog niet uit de hoed geraakt en heeft de Belladonna haar werk dus nog niet gedaan.    

Zou het geen goed idee zijn om eens een pizza mama Miracolli te bestellen?😂

Geen opmerkingen:

Een reactie posten